ساحل قرمز پانجین در چین

ساحل قرمز پانجین - چین

ساحل پانجین چین ساحلی قرمز رنگ در کنار رودخانه خروشان لیائو است که بزرگترین تالاب جهان شناخته شده است . پانجین شهری در مرکز استان لیائونگ است و از شهر پانجین تا ساحل سرخ رنگ آن 3 کیلومتر فاصله است و شما میتوانید به سادگی از شهر پانجین خود را به این ساحل برسانید .

رشد جلبک های قرمز در این منطقه باعث رقم خوردن چنین منظره ای شده است . گیاهان این تالاب چون در خاک شور رشد پیدا می کنند در فصل بهار به رنگ سبز در می آیند و در فصل تابستان به رنگ سبز روشن و نهایتا در فصل پاییز کاملا قرمز می شوند و اوج زیبایی این تالاب هم در فصل پاییز و از ماه آوریل تا اوایل سپتامبر است .

برای عبور از میان این ساحل گذرگاههایی تعبیه شده است که گردشگران را از میان آن عبور می دهند تا بتوانند زیبایی های این ساحل را از نزدیک لمس کنند .البته آگاه باشید که امکان بازدید از کل تالاب وجود ندارد چرا که بخش هایی از آن به شدت محافظت می شود و در معرض دید عموم نیست.

آب این تالاب کم عمق است و وجود ساحل مرجانی در این نقطه باعث جذب پرندگان مهاجر به این تالاب شده است .در این تالاب بیش از 400 نوع جانور زندگی می کنند

برنج و ماهی جز غذاهای محبوب این منطقه است سعی کنید آن را از دست ندهید.

این ساحل از سال 1984 در معرض دید عموم قرار گرفته است و از سال 1988 تمهیداتی برای حفاظت از این منطقه به عنوان یکی از جاذبه های توریستی برتر چین ، در دستور کار دولت چین قرار گرفته است .

از سوی دیگر ،تالاب پانجین در میان میدان نفتی لیائو که بزرگترین میدان نفتی چین به حساب می آید قرار دارد .

بازدید از این ساحل زیبا بی شک یکی از گزینه های اعجاب انگیز در گشت های تور چین خواهد بود

ساحل قرمز پانجین - چین

ساحل پانجین چین ساحلی قرمز رنگ در کنار رودخانه خروشان لیائو است که بزرگترین تالاب جهان شناخته شده است

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران