دیدنی های ایتالیا

مطمئنا در سفر خود به ایتالیا از کولوسئوم , واتیکان , فواره تروی و غیره دیدن خواهید کرد.اما شما زمانی این جاذبه ها را خواهید دید که محله های رم را به خوبی بگردید.

محله مونتی

یکی از محله های معروف و محبوب در رم است چرا که می توان آن را مرکزی‌ترین محله رم جهت دسترسی به فروم، کولوسئوم فواره تروی و حتی پله‌های اسپانیایی و باغات بُرقِس در نظر گرفت.

محله مونتی محله تولد ژولیس سزار بوده است.این محله در رم باستان , بدنام بوده است اما بعدها با نوسازی و ساخت بناها تبدیل به محله رویایی رم شد. برای یک شروع خوب در رم یازا دلا مدونا دی مونتی جایی که نبض این شهر است را پیشنهاد می کنیم.شب ها جوانان اطراف فواره جمع می شوند و در کنار هم به تماشای زیبایی های رم می نشینند. خیابان های اطراف آن با مغازه های عجیب و بوتیک های مستقل زیبایی خاصی به این محله بخشیده اند. فروشگاه های لباس فروشی قطعا بهترین قسمت محله مونتی می باشد.

محله تراستور یکی از محله های جذاب و پربازدید در رم است. بعد از اینکه تمام زرق و برق های رم را دیدید و رستوران های شیک و گران فروش مرکز شهر را امتحان کردید، تراستور را حتما ببینید. این محله قدیمی با خیابان های سنگفرش و پیچ در پیچ و آرام همیشه از کل شهر جدا بوده و خود زیبایی ویژه ای دارد . غذاهای ارزان و خوب و فضای خاص و دنج محله همواره جذب کننده جوانان در این محل بوده است.

محله تستاکیو

این محله مسکونی جایی برای استراحت است.محله ای فراتر از نقشه های توریستی (نزدیک به تراستور و اونتین هیل) است، امروزه این محله تبدیل به محله محبوب بازدید کنندگانی است که می خواهند به کشف بهتری از رم دست بیابند. بازارهای محلی جالبی در محله تستاکیو وجود دارد که بازدید و خرید از آن خالی از لطف نیست. همچنین یک بازار بزرگ مواد غذایی در تستاکیو وجود دارد از میوه فروشی ها با کیفیت بالا، سبزیجات، پنیر و گوشت، و انواع مواد غذایی لذیذ با بسته بندی وجود دارد.

محله پیگنتو

اگر می خواهید شکل دیگری از رم را تجربه کنید , یک ترن تا پیگنتو بگیرید.تنها 15 دقیقه زمان می برد تا از محله هایی مانند بروکلین به این محله برسید.خیابانی که با هنر و ساختمان های قرن بیستم تلفیق شده است.شب ها در این خیابان بسیار با صفاست و جوانان زیادی در این محله جمع می شوند.

به موسیقی زنده علاقه دارید؟ در این محله شما رویایی باورنکردنی را تجربه خواهید کرد.حتی برای عاشقان سینمای ایتالیایی هم این محله شگفت انگیز است .آلفاویل فیلم های بین المللی و ایتالیایی را برای مهمانان نمایش می دهد.

یکی از محله های معروف و محبوب در رم است چرا که می توان آن را مرکزی‌ترین محله رم جهت دسترسی به فروم، کولوسئوم فواره تروی و حتی پله‌های اسپانیایی و باغات بُرقِس در نظر گرفت

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران